عشق

تکراری نیست

عشق

تکراری نیست

شعر

 

محبت را باید از ماهی آموخت که از آبش بیرون آید می میرد. 

 

**** 

  مردان در اوقات خوشبختی نسبت به سایر افراد همدردی  

  نشان میدهند و زنان در اوقات بدبختی. 

**** 

  میهمان روز اول زر باش روز دوم نقره روز سوم آهن روز چهارم 

  سفال روز پنجم خاکستر که کوچه ریزند. 

**** 

  وجدان محکمه ایست که در آن به وکیل دادگستری احتیاجی نیست. 

**** 

  همیشه دور بودن به معنای فراموش کردن نیست گاهی 

 فرصتی است برای دلتیگ شدن. 

**** 

  هر چه زدم بی تو دلم وا نشد  

  جز تو کسی باب دل ما نشد 

  هر چه پرستو شدم وپر زدم 

  همسفری مثل تو پیدا نشد. 

**** 

  سحر گاهان که شبنم آیتی از پاک یودن را به گلها هدیه مییخشد 

  به آن محراب پاکش آرزو کردم برایت خوب دیدن خوب بودن خوب ماندن را. 

**** 

  دور بودن از عزیزان مشکل است  

  امتحان با وفایی در جدایی حاصل است 

  گرچه من دورم زپیشت ای رفیق (عشق) 

  دوریت دریا ویادت ساحل است. 

**** 

  ای صمیمی ای دوست!  

  گاه بیگاه لب پنجره خاطره هام می آیی  

  ای قدیمی ای خوب ! 

  تو مرا یاد کنی یا نکنی من به یادت هستم. 

**** 

  شرط دل دادن دل گرفتنه  

  وگرنه یکی بی دل میمونه  

  یکی دو دل  .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد